Wakacyjny konkurs filmowy na rolkę
Opublikowano 17.07.2025 10:06

Politechnika Koszalińska zaprasza do wzięcia udziału w wakacyjnym konkursie, którego przedmiotem są filmy do 1 minuty trwania, związane z promocją i wszelkimi przejawami działalności Uczelni. Udział w Konkursie jest bezpłatny, a każdy uczestnik może zgłosić dowolną ilość rolek. Do wygrania nagrody pieniężne i zestawy uczelnianych gadżetów. Szczegóły na plakacie i w regulaminie poniżej. 

REGULAMIN >> zobacz


Regulamin

„Wakacyjnego konkursu filmowego na rolkę”

 

§ 1 – Przepisy ogólne

  1. Organizatorem „Wakacyjnego konkursu filmowego na rolkę”, zwanego dalej Konkursem, jest Politechnika Koszalińska z siedzibą przy ulicy Śniadeckich 2, 75-453 Koszalin, zwana dalej Organizatorem.
  2. Tematem Konkursu jest Politechnika Koszalińska rozumiana jako miejsce w przestrzeni miasta.
  3. Przedmiotem Konkursu są filmy do 1 minuty trwania, związane z promocją i wszelkimi przejawami działalności Politechniki Koszalińskiej.
  4. Cel Konkursu to promocja Politechniki Koszalińskiej.
  5. Prace nagrodzone i wyróżnione zostaną opublikowane w mediach społecznościowych Politechniki Koszalińskiej i mogą zostać wykorzystane do promocji Politechniki Koszalińskiej we wszystkich kanałach komunikacji.
  6. W Konkursie mogą wziąć udział wszystkie osoby akceptujące warunki niniejszego regulaminu.
     

§ 2 – Przyjmowanie prac

  1. Udział w konkursie jest bezpłatny.
  2. Każdy uczestnik może zgłosić dowolną ilość rolek.
  3. Filmy powinny być wykonane samodzielnie, muszą być pracami autorskimi.
  4. Rolki należy nadesłać w formie elektronicznej na adres: media@tu.koszalin.pl.
  5. Nadesłane rolki powinny zostać opatrzone danymi autora/autorki: imię, nazwisko, adres, numer kontaktowy telefonu, adres mailowy.
  6. Jeżeli filmach konkursowych znajduje się wizerunek osoby, uczestnik przesyłający film zobowiązany jest do dołączenia pisemnego oświadczenia osoby znajdującej się na filmie, że wyraziła zgodę na nieodpłatną publikację i rozpowszechnianie wizerunku tej osoby.
  7. Organizator zastrzega sobie prawo do odrzucenia prac niespełniających wymienionych powyżej wymogów
  8. Każdy uczestnik Konkursu, przesyłając film zgodnie z treścią ust. 5 wyżej, udziela niewyłącznej, nieodpłatnej licencji do korzystania z fotografii na polach eksploatacji wymienionych w art. 50 ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2025 r. poz. 24) dla celów przeprowadzenia i rozstrzygnięcia Konkursu oraz w zakresie wynikającym z treści niniejszego regulaminu.

§ 3 – Komisja Konkursowa

  1. Organizator powołuje Komisję Konkursową zwaną dalej Komisją.
  2. Wszystkie prace nadesłane na Konkurs zostaną poddane ocenie Komisji.
  3. Organizator przewiduje nagrodzenie trzech prac i wyróżnienie co najmniej jednej pracy.
  4. Decyzje podjęte przez Komisję mają charakter ostateczny i prawnie wiążący dla wszystkich uczestników Konkursu.

§ 4 – Terminarz

17 lipca 2025 roku – ogłoszenie Konkursu i rozpoczęcie naboru prac.

15 września 2025 roku – zakończenie przyjmowania prac konkursowych

21 września 2025 roku – ogłoszenie laureatów i listy osób wyróżnionych

§ 5 – Nagrody

  1. Organizator przewiduje przyznanie trzech nagród: 1 miejsce – 1000 zł; 2 miejsce – 500 zł; 3 miejsce – 300 zł.
  2. Organizator przewiduje przyznanie trzech wyróżnień w postaci pakietu gadżetów Politechniki Koszalińskiej.
  3. Komisja Konkursowa zastrzega sobie prawo do innego podziału nagród, a także do nieprzyznania nagrody w danej kategorii, jak również do dodatkowego nagrodzenia Uczestników Konkursu.
  4. Organizator konkursu zastrzega sobie prawo do opublikowania imion i nazwisk laureatów Konkursu oraz umieszczenia tych informacji w materiałach reklamowych Organizatora oraz w prasie, mediach, internecie i wydawnictwach Organizatora.
  5. Zwycięzcy Konkursu zostaną powiadomieni o sposobie odbioru nagrody drogą elektroniczną.
  6. Po przeprowadzonym Konkursie zwycięzcy zobowiązani są do podpisania protokołu o otrzymaniu nagrody rzeczowej.
  7. Nagrody nieodebrane w terminie do 31 października 2025 roku przechodzą na własność Organizatora.

 

§ 6 – Postanowienia końcowe

  1. Regulamin Konkursu dostępny jest w siedzibie Organizatora oraz na jego stronie internetowej: www.tu.koszalin.pl.
  2. Prace osób, które nie spełnią któregokolwiek z wymogów określonych w niniejszym Regulaminie lub podadzą nieprawdziwe informacje, zostaną automatycznie wyłączone z oceny Komisji Konkursowej.
  3. Organizator nie bierze prawnej odpowiedzialności za przesłane prace oraz zastrzegają sobie prawo odrzucenia filmów w przypadku podejrzenia naruszenia Regulaminu.
  4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdą odpowiednie przepisy prawa polskiego.
  5. Organizator nie rości sobie przeniesienia praw autorskich ani majątkowych do nadesłanych prac, pozostają one własnością intelektualną autorów.
  6. Uczestnikom Konkursu przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania lub żądania ich usunięcia, w tym celu powinni skontaktować się oni z Organizatorem, który jest administratorem danych. Podanie danych, które w przypadku braku wyrażenia w/w zgód będą przetwarzane w celu wykonania w/w obowiązków związanych z Konkursem oraz rozpatrywania reklamacji Uczestników Konkursu) jest dobrowolne, lecz niezbędne dla wzięcia udziału w Konkursie.
  7. Regulamin Konkursu wchodzi w życie 17 lipca 2025 roku.
  8. Interpretacja zasad niniejszego Regulaminu należy wyłącznie do Organizatorów.

Załączniki

Nazwa
regulamin_konkurs_filmowy_2025_po_konsultacji.doc Pobierz