Zespół wsparcia administracyjnego Kanclerzy podlega Kierownikowi Biura Kanclerza. Do zadań zespołu należy:
1) zapewnienie obsługi biurowej i administracyjnej Kanclerza i zastępców (obsługa interesantów, korespondencji, spotkań, itp.);
2) przygotowywanie projektów wewnętrznych aktów normatywnych związanych z zarządzaniem Uczelnią inicjowanych przez Kanclerza;
3) udział w opracowywaniu informacji, danych, raportów, zestawień, statystyk i sporządzanie analiz dla władz Uczelni;
4) udział w organizacji przedsięwzięć wskazanych przez Kanclerza;
5) wsparcie w realizacji bieżących projektów realizowanych przez Uczelnię;
6) prowadzenie rejestru umów;
7) koordynacja działań administracyjnych pomiędzy jednostkami organizacyjnymi/działami Uczelni, w tym w zakresie gospodarowania zbędnymi i zużytymi składnikami majątku ruchomego (zgodnie z obowiązującą instrukcją).