Od listopada br. dla pracowników Politechniki Koszalińskiej rozpoczyna się okres wdrażania systemu kontroli dostępu do obiektów uczelni.
– Pracownicy wchodzący na teren uczelni każdego dnia po raz pierwszy powinni to wejście zarejestrować poprzez przyłożenie elektronicznej karty dostępu do czytnika znajdującego się przy wejściu do budynku – wyjaśnia kanclerz dr inż. Artur Wezgraj.
Pracownicy niebędący nauczycielami, zobowiązani do podpisywania listy obecności, powinni dokonać rejestracji przed podpisaniem listy. – Przy wdrażaniu dokumentem potwierdzającym obecność w pracy dalej będzie lista obecności – dodaje kanclerz. – Po okresie wdrażania, jedynym sposobem potwierdzenia obecności w pracy będzie rejestracja elektroniczna przez czytnik.
System skonstruowany jest w ten sposób, że wszystkie czytniki na terenie wszystkich kampusów uczelni są równoprawne, co oznacza, że zbliżenie karty do każdego z nich zarejestruje fakt wejścia na teren Politechniki Koszalińskiej.
fot. Piotr Pawłowski / Politechnika Koszalińska