Wdrażamy system kontroli dostępu do obiektów
Opublikowano 19.10.2023 08:58

Dział Kadr i Spraw Socjalnych (DKiSS) przypomina, że pracownicy zatrudnieni na umowę o pracę, którzy nie wyrobili jeszcze elektronicznej karty dostępu (legitymacji) powinni złożyć wniosek o wystawienie legitymacji służbowej do DKiSS (formularz wniosku został rozesłany na pracowniczą pocztę mailową).

Przed złożeniem wniosku należy zalogować się na stronę: usosweb.tu.koszalin.pl/ – wejść w zakładkę „Dla wszystkich” i wybrać pole „Zdjęcie do legitymacji”. Fotografia powinna być wgrane w formacie jpg. 1 listopada br. rozpocznie się wdrażanie systemu kontroli dostępu do obiektów. Pismo w tej sprawie (poniżej) pracownicy otrzymali w systemie EOD.


Szanowni Państwo,

od dnia 1.11.2023 rozpoczyna się okres wdrażania systemu kontroli dostępu (KD) do obiektów Uczelni. Bardzo proszę, aby wszyscy pracownicy wchodzący na teren Uczelni, każdego dnia po raz pierwszy, rejestrowali ten fakt przez przyłożenie elektronicznej karty dostępu (legitymacji) do czytnika znajdującego się przy wejściu do budynku.

Pracownicy niebędący nauczycielami, którzy są zobowiązani do podpisywania listy obecności, powinni zarejestrować swoją obecność elektronicznie (przez zbliżenie karty) przed podpisaniem listy. W okresie wdrażania, dokumentem potwierdzającym obecność w pracy dalej będzie lista obecności. Po zakończeniu wdrożenia, jedynym sposobem potwierdzenia obecności w pracy będzie rejestracja elektroniczna przez czytnik. Podwójna rejestracja w okresie przejściowym służyć będzie testowaniu, kalibracji czasowej systemu i wprowadzaniu nawyku rejestrowania elektronicznego.

System rejestracji skonstruowany jest w ten sposób, że wszystkie czytniki na terenie wszystkich kampusów Uczelni są równoprawne, to znaczy, że zbliżenie karty do każdego z nich rejestruje fakt wejścia na teren Uczelni.

 

Dr inż. Artur Wezgraj
Kanclerz Politechniki Koszalińskiej